• Læs mere om:
  • Miljø og sikkerhed
  • Marked og mærker
  • Nye modeller
  • Konceptbiler
3. marts 2008 - Autocom.dk A/S

Autocom.dk i stor kampagne

Autocom.dk vil med nyskabende tv-reklame have fat i hr. og fru Danmark

Autocom.dk satser millioner på ny kampagne Autocom.dk satser millioner på ny kampagne

Autocom.dk
Autocom.dk A/S, landets førende online bilauktionshus, lancerer mandag sin hidtil største mediesatsning. Den løber op i flere millioner kroner.
En nyskabende tv-reklame, som kommunikationsbureauet Red Ink har produceret, er første trin. Den vil fra mandag den 3. marts og tre uger frem rulle hen over danskernes tv-skærme og uden tvivl skabe både interesse, undren og debat i de små hjem.

 ”Vi har godt fat i de danske internetpionerer. De har fundet ud af at sælge bil på vores online bilauktion. Nu skal vi have fat i hr. og fru Danmark”, forklarer salgs- og marketingdirektør Morten Holmsten, Autocom.dk A/S, om baggrunden for kampagnen.

Et stigende antal danske bilejere tilmelder deres bil til 24-timers auktionen på www.autocom.dk, der gik i luften i 2001. Men mange flere kunne have glæde af at sælge deres bil online, heriblandt de bilejere, der ønsker at sælge i anonymitet til en professionel bilforhandler.
”Vi har produktet, det er velfungerende, og alle kan finde ud af det. Man kan sidde i ro og mag med sin bærbare i sofaen og sælge sin bil, så tiden er moden til det helt store gennembrud nu”, siger Morten Holmsten.
Tv-reklamen fokuserer på, at det er nemt og hurtigt at sælge sin bil på Autocom.dk.
”Det er det enkle budskab. Det mere uddybende budskab er, at vi kan kombinere sikkerhed og tryghed med et effektivt salg. Mange af de biler, vi sælger, sælges faktisk på 24 timer”, tilføjer Morten Holmsten.
Det skyldes, at ikke færre end 4000 bilforhandlere og bileksportører kan byde på auktionen hver dag. Det betyder, at bilejerne slipper for at besøge den ene bilforhandler efter den anden for at få bud på deres bil. De får kontakt til de interesserede købere via Autocom.dk i stedet.

”Selvfølgelig er det stadig lettest at aflevere bilen til sin lokale forhandler, hvis man er tilfreds med hans bud. Og måske kan man få lidt mere ud at sælge til en privat køber, hvis man gider at bruge masser af tid på det og tage den risiko, der er”, siger han.
”Men når man kombinerer alle faktorer ved et bilsalg, så står vi stærkest. Vi har det bedste fra såvel nettet som den ”virkelige” verden. Blandt andet har vi her i huset et stærkt team bestående af erfarne bilkonsulenter, der sidder klar til at give telefonisk rådgivning om dit bilsalg”, påpeger Morten Holmsten.

BILPRISER.DK'S NYHEDSBREV

Sidste nyt om biler på e-mail hver fredag.

Nyhedsbrev

Nyt fra Bilpriser.dk

Sidste nyt om biler på e-mail hver fredag


Siden 1999 har Bilpriser.dk været danmarks førende kilde til vurdering af brugte biler. Alle vurderinger er baseret på BilpriserPro Prisberegning, bilbranchens uafhængige værktøj til bilvurdering.