• Læs mere om:
  • Miljø og sikkerhed
  • Marked og mærker
  • Nye modeller
  • Konceptbiler
19. januar 2010 - Suzuki

Bil-video et hit (video)

Bilbranchen er med succes begyndt at bruge video i sin markedsføring.

Suzuki Splash er en af "stjernerne" i Suzukis klimatopmøde-reklamefilm. Suzuki Splash er en af "stjernerne" i Suzukis klimatopmøde-reklamefilm.

Suzuki
Bilvideo er et hit
Video vinder frem. Suzuki - for eksempel - ved de godt hvad, folk vil have, især når det gælder miljøvenlige biler, men også deres reklamer hilses velkommen hos danskerne.  Deres reklamefilm ” Statsledere” har fået sit eget liv på nettet, hvor over 30.000 danskere allerede har afspillet og kommenteret på filmen. Det er en slags satire, der stiller politikernes hang til store biler på spidsen.
Suzuki er ikke de eneste, der smider deres film på nettet. I Sverige lancerede en VW-forhandler ”Rolighetsteorin”, der senere blev kåret som året virale film med flere end 2 millioner afspilninger, blev på kort tid verden mest omtalte på sociale medier. Se  Suzuki- og VW-filmen her:





BILPRISER.DK'S NYHEDSBREV

Sidste nyt om biler på e-mail hver fredag.

Nyhedsbrev

Nyt fra Bilpriser.dk

Sidste nyt om biler på e-mail hver fredag


Siden 1999 har Bilpriser.dk været danmarks førende kilde til vurdering af brugte biler. Alle vurderinger er baseret på BilpriserPro Prisberegning, bilbranchens uafhængige værktøj til bilvurdering.