• Læs mere om:
  • Miljø og sikkerhed
  • Marked og mærker
  • Nye modeller
  • Konceptbiler
22. maj 2012 - BMW

Mest værdifulde bilmærke

BMW er verdens mest værdifulde bilmærke.

BMW har overhalet Toyota som verdens mest værdifulde bilmærke, viser den årlige ranking-liste fra BrandZ Top 100. BMW har overhalet Toyota som verdens mest værdifulde bilmærke, viser den årlige ranking-liste fra BrandZ Top 100.

BMW

BMW overhaler Toyota
Ifølge Peter Walshe, Millward Brown global brand director, har BMW været i stand til effektivt at kommunikere, hvad der gør firmaet forskelligt fra sine konkurrenter samtidig med, at budskabet er bakket op af et ”meget anstændigt produkt”. BMW var også det mest værdifulde brand i 2010, mens Toyota havde tronen fra 2006 til 2009 ligesom sidste år.

BMW Danmarks administrerende direktør, André Janssen-Timmen, udtaler: ”Vi er meget stolte af resultatet, hvilket hænger godt sammen med årets resultat i AutoIndex, hvor BMW af kunderne er vurderet som det bedste danske bilmærke. Vi har fokuseret på at kombinere køreglæde med økonomi, og det har vist sig at være efterspurgt af kunderne. Samtidig er BMW for syvende år i træk kåret som verdens meste bæredygtige bilproducent af Dow Jones Sustainability Index. Vi vil selvfølgelig gøre alt for at bibeholde disse fine positioner”. 

Hele resultatlisten kan ses på www.brandz.com
 

 
 

BILPRISER.DK'S NYHEDSBREV

Sidste nyt om biler på e-mail hver fredag.

Nyhedsbrev

Nyt fra Bilpriser.dk

Sidste nyt om biler på e-mail hver fredag


Siden 1999 har Bilpriser.dk været danmarks førende kilde til vurdering af brugte biler. Alle vurderinger er baseret på BilpriserPro Prisberegning, bilbranchens uafhængige værktøj til bilvurdering.