19. januar 2010 - Suzuki

Bil-video et hit (video)
Bilbranchen er med succes begyndt at bruge video i sin markedsføring.

Suzuki Splash er en af "stjernerne" i Suzukis klimatopmøde-reklamefilm.
Suzuki
Bilvideo er et hit
Video vinder frem. Suzuki - for eksempel - ved de godt hvad, folk vil have, især når det gælder miljøvenlige biler, men også deres reklamer hilses velkommen hos danskerne.  Deres reklamefilm ” Statsledere” har fået sit eget liv på nettet, hvor over 30.000 danskere allerede har afspillet og kommenteret på filmen. Det er en slags satire, der stiller politikernes hang til store biler på spidsen.
Suzuki er ikke de eneste, der smider deres film på nettet. I Sverige lancerede en VW-forhandler ”Rolighetsteorin”, der senere blev kåret som året virale film med flere end 2 millioner afspilninger, blev på kort tid verden mest omtalte på sociale medier. Se  Suzuki- og VW-filmen her: