8. april 2010 - Duckshoot Media

Nyt blad: Bil Ekspressen
Fire erfarne bladsnedkere sender nyt bilblad, Bil Ekspressen, på gaden i dag.

Bil Ekspressen er et nyt blad, der kommer på gaden i dag.
Bil Ekspressen
Nyt bilblad
I dag den 8. april får danske bilentusiaster mulighed for at købe et nyt blad, Bil Ekspressen.
"Bil Ekspressen er Danmarks nye magasin om biler, men du kender os sikkert allerede. Holdet bag Bil Ekspressen består nemlig af ildsjæle med en fortid hos etablerede medier som Bil Magasinet, Auto Bild og Bilen. Vores skribenter kender markedet ud og ind, og er frem for alt entusiaster med et bankende hjerte for biler", fortæller direktør Richo Ask Jacobsen. 

Vil teste alle de nye biler, men også bringe forbrugerstof
"Bil Ekspressen vil gå i dybden med de vigtigste nyheder på markedet, prøvekøre alle de nye biler i ind- og udland, teste, vurdere og fælde dommen. Vi laver interviews med interessante personligheder, dækker motorsport, men appellerer også til den danske bilejer med fornuftigt forbrugerstof. Vi kommer hele vejen rundt også med de mere skæve og underholdende historier. 
Bil Ekspressen udkommer den anden torsdag i hver måned, første gang er torsdag den 8. april 2010. Magasinets målgruppe er hovedsageligt bilentusiaster i alderen 20-39 år. Men vi fanger også teenageren på 15 år og den voksne dreng på over 40. Vi spænder vidt, men er fokuseret på det, vi er dygtigst til", tilføjer han.

Om Duckshoot Media
Duckshoot Media kom til verden, da et firkløver i forlagsbranchen pludselig befandt sig selv i en enestående situation. De var alle på samme tid klar til en ny udfordring og stiftede et nyt selskab. De fire er Nikolaj Karlshøj, der tidligere har siddet som chefredaktør på månedsmagasinet Bilen. Det er Christian Frost, der har stor erfaring med web-tv og online-medier, og det er brødrene Ronni og Richo Jacobsen, der med en fortid i den kommercielle del af forlagsbranchen nu bestyrer den salgsmæssige side af Duckshoot Media.
Dette firkløver kender læserne, skaber produkterne og driver forretningen i det daglige. Med deres forskellige baggrunde vil de arbejde på at skabe de synergier, der vil få Duckshoot Media til at vokse med nye, spændende projekter inden for print, online og broadcast.
"Vores første projekt er månedsmagasinet Bil Ekspressen, der med Danmarks dygtigste og mest erfarne redaktion vil sætte nye standarder, både for kvalitet, underholdningsværdi, og integrationen af online og broadcast til gavn for læsere og annoncører", lover Richo Ask Jacobsen.