19. oktober 2011 - Ford

Ford lancerer konkurrence
Deltag i foto-konkurrencen og vind en Ford Fiesta.

Deltag i konkurrencen om en spritny Ford Fiesta.

Ford

Vind en Ford Fiesta
Ford er teamet op med Instagram og Facebook og har lanceret en konkurrence, som giver foto-fans over hele Europa en chance for at vinde fede præmier og den som imponerer dommerne mest vinder en spritny Ford Fiesta.

Fotokonkurrencen #Fiestagram udfordrer Instagram fotoentusiaster til at uploade billeder i en række af kategorier, inspireret af de teknologier og funktioner der findes i Ford Fiesta. I de kommende seks uger vil der hver uge blive præsenteret en ny kategori, som giver deltagerne mulighed for at vinde en præmie. Førstepræmien over dem alle er en ny Ford Fiesta. Fiestagram-konkurrencen er startet og alle kan deltage på www.facebook.com/fordfiesta

På jagt efter en Ford? Søg her

Sådan deltager du
Ved at bruge Instagram som er en applikation der giver dig mulighed for, at tage hurtige billeder kan du nemt dele dem med dine venner. Alle kan deltage i konkurrencen. Du skal bare uploade fotos ved hjælp af #Fiestagram på Facebook eller Instagram. Konkurrencen kører også på Fiestas Facebook-side.

"Vi ville gerne have en konkurrence, der også kunne spille sammen med vores Fiesta Facebook fans og det bredere Instagram netværk, siger Roelant de Waard, Vice President for Marketing, Salg og Service i Ford Europa. "Instagram er vokset fra det rene ingenting til 150 millioner billeder på bare ni måneder. Vi glæder os til at se, hvad deltagerne i #Fiestagram konkurrence byder ind med af kreative indslag blandt de 1,3 mio Instagram billeder, der uploades hver dag."

Seks forskellige kategorier
Konkurrencen er opdelt i seks kategorier inspireret af Fiesta. Kategorierne, der hver betegnes med hashtag, er: #Starting, #Hidden, #Listening, #Entry, #Music og #Shapes. Deltagerne kan fortolke kategorierne på deres helt egen måde og bruge løs af ​​de filtre og effekter, der er til rådighed på Instagram, til at få den rette stemning og fornemmelse frem i deres billeder.

Hvert kategori har sin egen uge på fanen #Fiestagram på Fiestas Facebook-side, og hver uge udvælger dommerpanelet en ny vinder. For at deltage skal billederne indsendes med hashtag #Fiestagram. Ved afslutningen af ​​konkurrencen kåres en overordnet vinder blandt alle billederne og vedkommende vinder får en spritny Ford Fiesta.

Dommerpanelet består af grundlæggeren af Instagram Philippe González, Fords chef for sociale medier, Scott Monty og den internationalt anerkendte fotograf James Day.

Interesseret i leasing? Se leasingoversigten på Bilpriser.dk