20. oktober 2014 - Toyota

Toyota støtter Knæk Cancer
Støtter med to AYGO'er

I kampagneugen udloddes der både en ny AYGO x-press fredag morgen i Go’morgen Danmark og en anden ny AYGO x-press fredag aften i Go’aften Danmark.
Når Kræftens Bekæmpelse og TV 2 sætter fokus på kræft med kampagnen Knæk Cancer i ugen efter efterårsferien, bidrager Toyota Danmark til indsamlingen med to nye Toyota AYGO biler, som man har mulighed for at vinde ved at støtte det gode formål med bare 100 kr.

Kræft er en alvorlig sygdom, og ethvert fremskridt i forskningen for at komme den frygtede sygdom til livs er prisværdigt. Derfor bidrager Toyota Danmark med to nye Toyota AYGO biler, når Kræftens Bekæmpelse og TV 2 i ugen efter efterårsferien sætter fokus på kræft gennem kampagnen Knæk Cancer og bl.a. samler ind i den gode sags tjeneste.

De to præmiebiler fra Toyota er begge af modellen AYGO x-press, der rummer lækkert udstyr som bl.a. aircondition, 15" alufælge og multimediesystemet x-touch med en 7” touch skærm og integreret bakkamera samt læderrat for at nævne bare lidt. Herudover kan man som vinder af en af bilerne se frem til meget lave driftsomkostninger, da AYGO kører over 26 km per liter benzin.

Et særkende ved den nye AYGO er et stort x, der pryder den aggressivt udseende front, mens man også har mulighed for at sætte sit helt eget præg på bilen gennem forskellige og individuelle farvevalg både udvendigt og indvendigt.
Vinderbilerne har fx begge smarte farvedetaljer som rød tagdekoration og flere røde detaljer udvendigt og indvendigt.

I kampagneugen udloddes der både en ny AYGO x-press fredag morgen i Go’morgen Danmark og en anden ny AYGO x-press fredag aften i Go’aften Danmark. Man kan dermed hele ugen op til udlodningen med god samvittighed øge sine vinderchancer ved at sende en eller flere sms’er til et særligt nummer og med en særlig tekst, som kan ses på www.knækcancer.tv2.dk.

Med hver sms donerer man 100 kr. til den gode sag og er altså med i puljen med chance for at vinde en ny Toyota AYGO.