15. april 2015 - Renault

Kevin Spacey bliver ambassadør for Renault Espace
Ny luksusbil fra Renault.

Kevin Spacey bliver ambassadør for den nye Renault Espace i en kampagne, der lanceres i forbindelse med salgsstarten af den nye luksusbil fra Renault.
 
I 1984 skabte Renault Espace – en revolutionerende MPV, der i Frankrig blev set som bilens svar på TGV toget. Luksuriøs, rummelig og i pagt med tidens krav.

Kravene har ændret sig på 31 år og det har Renault Espace også. 2015 versionen er markant anderledes end forgængerne.

Væk er det lidt busprægede ydre og introduceret er en lavere mere sportslig og luksuriøs crossover fyldt med teknologiske nyskabelser.

Make your time great - kampagnen

I forbindelse med lanceringen af den nye Espace, der kommer til salg i Danmark i uge 21, har Renault skabt et koncept der bygger på et nøgleelement hos den gruppe, der er kernekunderne til ny Espace – nemlig tid. ”Make your time great” hedder kampagnen
 
Til at levere dette budskab har man som ”Brand Ambassador” valgt at samarbejde med Kevin Spacey.

Med sin karismatiske personlighed og sin enestående karriere, senest som Frank Underwood i House of Cards, er han en fremragende personlighed til at skabe opmærksomhed omkring Renault Espace.

I reklamefilmene, som blandt andet vil kunne ses på You Tube, tager Kevin Spacey os gennem en lang række af sine ikoniske roller, fra American Beauty, Usual Suspects og House of Cards.

Den innovative kampagne giver også publikum mulighed for at lære forskellige facetter af Kevin Spaceys personlighed via fem korte film, hvor han taler om sit liv og sit arbejde.

Kernen i kampagnen ligger på www.espace.renault.com hvor brugerne kan opleve den nye Renault Espace og nyde de korte film med Kevin Spacey.

Kampagnen aktiveres yderligere over Renaults sociale medie platform og gennem printannoncer.

Kampagnen lanceres den 15. april i Frankrig og efterfølgende i de andre europæiske lande, hvor den nye Renault Espace lanceres.