15. februar 2016 - Skoda

SKODA klar med VisionS
SKODA præsenterer den nye SUV VisionS.

SKODA viser den nye SUV konceptbil VisionS på det kommende Geneve Motorshow.
SKODA

Den nye SKODA VisionS
VisionS er større end den allerede markedsførte SKODA Yeti. VisionS er med sine 4,70 meter i længden, 1,91 meter i bredden og 1,68 meter i højden en SUV med plads til 3 sæderækker og dermed bemærkelsesværdig rummelighed, som er et af SKODAs kendetegn.

VisionS er designet med fuld respekt for SKODAs nuværende designsprog og alligevel med en stærk SUV appeal. Eksempelvis markerer en skarpt fremtrukken tornado linje på langs af hele VisionS et dynamisk SUV udtryk, der yderligere understøttes af de store skærmkasser. Bilens skarpe linjer er bemærkelsesværdige på en SUV, og den dominerende front er karakteriseret ved de 4 store LED forlygter og ikke mindst den markante kølergrill.

Fronten på VisionS og især de lodrette ribber i kølergrillen er udformningsmæssigt også inspireret af den berømte tjekkisk krystalkunst. Den bagerste del af VisionS udtrykkes bedst af de store udstødningsrør, en kraftfuld kofanger og smalle skarpe baglygter, der fremhæver den nye konceptbil, som et spændende bud på fremtidens SKODA SUV.

VisionS SUV studiet er en videreførelse af det første VisionC studie fra 2014. VisionC førte til en generel fornyelse af SKODAs designsprog.
SKODA har over 110 års tradition for bilproduktion og har oplevet en fantastisk vækst de seneste år.

Målrettet familiernes behov
Vores modeller er alle særligt målrettet familiernes behov, og modeller som Fabia, Octavia og Superb er alle blandt de mest rummelige biler i deres respektive klasser.

Derudover udgøres modelprogrammet af  microbilen Citigo samt Yeti og Yeti Outdoor, der begge tilhører SUV klassen, samt familiebilerne Rapid og Rapid Spaceback.

SKODAs DNA er rummelighed og kvalitet for pengene. Omkostningerne ved at eje og køre en SKODA ligger på et lavt niveau, og SKODA er et af de bilmærker, der holder restværdien bedst.

SKODA står for ”Clever ingeneering with a human touch”, hvilket vi lokalt betegner som ”Driftssikre biler med et personligt aftryk”.

I SKODA har vi kontinuerligt fokus på at forbedre kundetilfredsheden og arbejder altid på at opfylde kundens behov. Det kalder vi for ”Lad fornuften sejre”.