30. september 2003 - Bilauktionen Autocom.dk
|
|
|
Direktør Peter Grøftehauge fra Autocom.dk og Bilpriser.dk er tilfreds efter en succesrig bilmesse.
|
Af Jeppe Lykke Hansen Den internationale bilmesse i Frankfurt, IAA 2003, blev en overvældende succes for bilauktionen Autocom.dk samt Autocom.dk's tyske afdelinger, Autorola.de og Autobudget.de.
Under messen, der havde op mod en million besøgende, lykkedes det for de tre internet-succeser at komme i direkte kontakt med en lang række nuværende og fremtidige brugere og samarbejdspartnere.
Forbrugere og fagfolk "Vi har beregnet, at det lykkedes os at komme i kontakt med mere end 50.000 forbrugere og fagfolk på vores stand i Frankfurt," fortæller direktør Peter Grøftehauge, der netop er vendt hjem fra messen.
Den øgede opmærksomhed efter messen har kunne mærkes på efterspørgslen på biler på henholdsvis den danske og den internationale auktion.
"Vi har masser af købere, men vi mangler gode biler, så vi opfordrer forbrugerne til at sætte deres biler på, mens efterspørgslen er i top," siger Peter Grøftehauge.
Den megen positive respons på messen har gjort, at direktøren allerede nu har besluttet, at Autocom.dk skal have en stand på næste IAA-messe i 2005.
BILPRISER.DK'S NYHEDSBREV Sidste nyt om biler på e-mail hver fredag. KLIK HER
|