29. september 2006 - Citroën

Stærk citron
Citroën spiller stærkt ud i firmabilsklassen

Citroën spiller stærkt ud i firmabilsklassen.
Citroën
Med C5 i spidsen har Citroën erobret en fast plads blandt de mest populære firmabiler. Det er der især to grunde til. For det første får den daglige bruger opfyldt sine ønsker om lavt beskatningsgrundlag kombineret med høj brugsværdi.

For det andet får den økonomiansvarlige tilgodeset hensynet til totaløkonomi og budgetsikkerhed - især hvis køb eller leasing kombineres med en Citroën Serviceaftale, der forvandler alle driftsudgifter til en fast lav pris pr. måned.

C5 giver mere firmabil for pengene
Citroën i Danmark kører netop nu en aggressiv prispolitik, der positionerer C5 som en bil, der giver mere firmabil for pengene.

C5 er også populær som stationcar, og i en gruppetest af 18 store familiebiler kårede Forbrugerstyrelsen netop stationcar-udgaven af Citroën C5 1.6 HDi Prestige som den bil, der giver mest for pengene.

Ifølge prislisten fås Citroën C5 fra kr. 269.990,-, men Citroën Danmark opfordrer firmabilskunder til at kontakte den lokale Citroën-forhandler for at få specialtilbud på Citroën C5 som firmabil.

I kampen om firmabilskunderne har Citroën også kørt C4 i stilling. I en sammenligning af 663 bilers totaløkonomi har Penge & Privatøkonomi (nr. 5/2006) kåret Citroën C4 HDi 1.6 HDi Advance som "Bedste Køb".